Hello Ebbot

En genomgående kundresa

Hello Ebbot är en tjänst som erbjuder chatbotar och chattfunktioner för företag, och Ebbot-teamet älskar verkligen att jobba med smarta och innovativa lösningar. För att leverera framtidens kundupplevelse så krävs ett samarbete mellan chatbot och människa och där är Hello Ebbot i toppskiktet på marknaden.
Logo
kundupplevelse och kundresa optimerar vi

Enhetlig tjänst

Vi på Adaptive Media bidrar med UX-design, UI-design och grafiskt material för att skapa en helhetskänsla i tjänsten. Tillsammans med Hello Ebbots fantastiska utvecklare och marknadsavdelning skapar vi en genomgående kundresa – från första mötet tills dess att en chatt lanserats på kundens hemsida. Det ska helt enkelt vara kul att bygga komplexa chatbotar.

En röd tråd

En utmaning när bolag växer är att hålla ihop designen på en nivå som lyfter de fantastiska funktionerna som ständigt utvecklas och förbättras. 

Vår UX- och designkompetens hjälper till att hålla användbarheten på en hög nivå när mycket nytt ska göras på en gång, oavsett om det gäller att uppdatera webb-designen eller tänka om kring hur man bygger botar på bästa sätt. Samtidigt ser vi till att addera ett systematiskt tänk kring design och skapa en röd tråd genom hela tjänsten.
Vår roll i projektet
  • UX-design
  • Tekniskt bollplant
  • Produktutveckling
  • Grafiskt arbete
Värden för kunden
  • Nära tillgång till ett designteam
  • Ultimat kundresa
  • Flexibel arbetsmängd beroende på behov för stunden
  • Strategiskt stöd för UX och grafiskt arbete
  • 01

    Hur skapade ni en enhetlig upplevelse för kunderna i tjänsten som Hello Ebbot erbjuder?

    På Adaptive Media fokuserar vi på UX-design, UI-design och grafiskt arbete för att säkerställa en konsekvent och enhetlig kundresa från första mötet till lansering av chatten på din hemsida.
  • 02

    Hur bidrar er UX- och designkompetens till Hello Ebbots tjänst?

    Vår expertis inom UX och design säkerställer att tjänsten är användarvänlig och intuitiv, även när nya funktioner introduceras. Vi strävar efter att ständigt förbättra användarupplevelsen och hålla designen aktuell och tilltalande.
  • 03

    Vilka tjänster tillhandahåller ni specifikt i samarbete med Hello Ebbot?

    Vår roll i projektet inkluderar UX-design, tekniskt bollplank, produktutveckling och grafiskt arbete.
  • 04

    Vilka är fördelarna för mig som kund när jag samarbetar med er i projekt som liknade Hello Ebbot?

    Som kund får du tillgång till ett dedikerat designteam, en optimal kundresa anpassad efter dina behov, flexibilitet i arbetsbelastning beroende på ditt aktuella behov, samt strategiskt stöd för UX och grafiskt arbete.

Fler kundcase!

Bild
Seacloud

Marinbranschens nya inköpsportal

2019 hörde vi om idén kring att effektivisera inköp av produkter för båtvarv. En tydlig nisch i kombination med att vi verkligen tror på B2B-ehandel gjorde att vi blev verkligt intresserade av projektet.

Bild
Pitch & Smith

Internationell aktör i musikbranschen

Vi kom i kontakt med Pitch & Smith under 2015 när en av deras anställda var en nöjd användare av vår tjänst Adaptive Invoice (numera Insight). Han var så pass nöjd med vår publika tjänst att vi tog ett möte för att diskutera ett större utvecklingsprojekt - och på den vägen är det!

Bild
Wayshop

Fokus på mobila användare

Tänk ett geografiskt område med många besökare, såsom ett skidfjäll med omnejd. Alla butiker i hela området kan med tjänsten Wayshop genom några enkla klick få varsin digital Wayshop-butik för att sälja sina varor.

Behöver ni också hjälp med ett projekt?
Grillkung

Case - Grillkung

Omtyckta av både bransch och kunder

Se case Se case
  • Surbrunnsgatan 59
  • 113 27 Stockholm